1 år sedan !

Idag är det exakt 1 år sedan våran prinsessa lämnade oss :(  vaknad med världens huvudvärk..den har hängt med hela dagen...vi åkte till v-ås jag o mamma..in på ica maxi..handla lite..sen till hööks..jag köpte sadelgjordstunnel...i fårskinn..så nu blir det mjukt å skönt för min bebis :)
sen till donkan..sen åkte vi till graven..å invänta charlotte med familj...sen när dom kom så krama vi varann..sist jag krama henne var på begravningen :( så det vart en klump i magen..man tänkte tillbax :( ...vi alla gjorde fint vi graven stog å prata o så en bra stund...sen när vi var klara där så åkte vi alla till ica maxi...fikade där..prata & prata och åter prata..alla behöver lätta på sitt hjärta för varann...satt där säkert över en timma....sen kramades vi och sa hejdå !
har haft gråten i halsen hela dagen :( har fått bita mig i läppen för att inte börja gråta...haft vattniga ögon..åhh det är så jobbigt....för ett år sedan vid den här tiden så var hon redan död :( min älskade lillesyster !!!!!!! du fattar inte hur älskad och saknad du är..men nu har du det bra..din sista tid i livet var allt annat än bra :(
det skulle inte ha behövt hänt..men det gjorde det ! fan ta dom !

har tänt ett gravljus i lyktan på balkongen..hoppas du ser den gumman....

och den 18:e dec fyller du år :( och du får inte fira din födelsedag :(
åhhhhh hjärtat mitt <3 du finns alltid i mina tankar..och alltid i mitt hjärta..

det är en mycket kännslosam dag för oss !

du ser vilka som älskar och bryr sig om dej !

tänk att det redan gått 1 år...tiden rinner iväg..men minnerna är färska !

Vi alla ÄLSKAR dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med henne? :/

2008-11-27 @ 18:04:20
Postat av: Amanda

Hon vet att hon är saknad gumman :(.

Kan inte fatta att tiden rinner iväg så här snabbt. trodde knappt när du berättade. Livet är inte rättvist vissa saker kommer vi aldrig att få.

Jag sjöng faktiskt till låten Amazing Grace nyss tänkte på er.

En tyst minut....

2008-11-27 @ 20:33:39
URL: http://mjwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0