1 advent !

Just det,,det är första advent idag...närmar sig julafton nu ! härligt..blir som ett litet barn igen haha..älskar att få mycket klappar..det är det bästa som finns...då skiner man upp som en sol :) kanske låter töntigt men så kommer jag nog alltid att vara =) en gång barn alltid barn hahaha....

Var precis ut med hundarna..så dom fick göra sitt..torktummlaren vart även klar nyss..så jag vek mina kläder och så...
tommy ringde för en stund sen men hann inte svara

jag: du ringde
tommy: ja vad gjorde du?
jag: storstäda..
tommy: jaha men när jag var förbi er tidigare hos er så var det så rent så..
jag: nej det tycker inte jag haha
tommy: okeeej?....men har ni sko torkaren?
jag: vet ej...
tommy: gå ner och kolla i källaren den ska vara där..
jag: okej...*letar runt över allt* nej jag hittar den inte.
tommy: men det ska vara där...
jag: *hade redan gått upp* men jag hittar den inte.
tommy: kolla i vid andra trappan.
jag : måste jag konka ner igen ?
tommy: ja...be kristoffer annars..haha
jag: nej han ligger och halvsover i soffan
tommy: jaha..
jag : jag hittar den INTE..orkar fan inte leta mer,om du måste ha den så mosa hit o leta själv.
tommy: nej sån panik är det inte..skit samma..
jag: lägg skorna på elementet då !!!!
tommy: ja det får jag väl göra då..
jag: vi hörs hejdå..
tommy: japps..hejdå

Hahah leta runt som en tok i "onödan" kan man säga... orkade inte skriva exat vad jag o bror sa..då skulle det bli låångt..hahha..men nu vet ni vad vi har pratat om idag hahha..

på brist på annat så skrev jag min och brors dialog :) haha..


Vi hörs !

21:00 sanningens ögonblick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0