trötter....

Fy vad trött jag är ! gick upp vid 7 idag.käka frukost och sen släppte jag ut hästarna..& rasta hundarna.
sen vid halv 9 kom morfar och hämta mig & mamma..vi åkte till västerås.han skulle på återbesök till sjukhuset för han har ju opererat sitt knä..sen for vi till ica maxi...sen var vi till prinsessans grav <3 sen for vi hem..
Nu sitter ja här typ mer död än levande...imorn ska man upp kvart i 6...å ta tio över 7 bussen till jobbet !!!
få se om de är mkt på jobbet...på fredag kommer det var mega mycket vet jag ialf!!! hoppas man överlever den dagen :) haha..
målade mina naglar rööööda...alltså verkligen röda..men inte blod röd..utan mer ljus rööööd !!! :) snyggt...tog tå naglarna med..nu är så fin så haha :)
Saknar min bästaste älskling!!!! Åhhhh baby<3
Nej nu ska ja ge mat till hundarna...och så !!

Återkommer om ja lever senare hohoh..

Vi hoppas på det bästa!! Hoppas hoppas hoppas hoppas! *håller tummarna*

//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0