trötter...

god dag allesammans !
kom nästan precis från jobbet..åkte me anita & sara in till skinnsberg..duschade nyss..hundarna var glada av att se mej :) dom brukar ju nästan aldrig vara själv :) lite nojjig blir man allt när man lämnar dom ensama en längre stund.
älskling slutar vid halv 3..sen ska han duscha och sånt..sen åker vi hem till mamma..ja ska dock inte med hem..ska stanna där..pappa åkte ju till jobbet tiiidigt i morse...och pållarna går ju inte ute dygnet runt än..tycker de är så taskigt väder nu...men snart så ska dom ut...gud vad dom kommer bli lyckliga må ni tro :D
happs dagens planer då? ah åka hem till mor..mocka och dona..sen bara göra nada..tröök att älskling ska hem sen..men han kommer till mamma på fredag..så är vi helgen där..eller lör ska jag jobba så ja tror älskling ska jobbadå me...när ja ändå ska göra det..ikväll är det greys..Åhhh jag ÄLSKAR greys ! min andra familj nästan haha !
greys är som en drog..
trött är ja som faan !! helt sluuut..

Återkommer...

Puss så länge..

ÄLSKAR DIG KRISTOFFER <3<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

I miss you!!! Du är en vän jag aldrig vill mista gumman. Fick ditt sms så glad för eran skull :)

2008-05-21 @ 19:36:14
URL: http://mjwalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0