tröttast....

ahh är så trött..måndag är alltid måndag..usch för måndagar..alltid alltid så seg!!!
börja vid halv 8 idag..slutade kring halv 2..är mega mega seg / trött...ska jobba på torsdag och lördag!! & nästa vecka ska jag jobba :måndag,ons,tor,fre,lör.. som det ser ut just nu..men det kan ändras snabbt att det blir mer dagar..men det är ju bara bra ju :)
Idag händer nada..är ju så förbaskat trött ! gör bara det ja "måste" mer orkar ja inte :)
Saaaaknar min underbara pojkvänn!! han jobbar em denna vecka...Läääääängtar till torsdag!! Åhhh....
fint väder ute men dock så blåser det som satan ute..

Nä nu måste jag gå och smörja min tatuering...Tjingeling!!!
lägger in en bild på jobbet eller en del av den :)

image68




älskar dig kristoffer malmberg! du är mitt liv !<3


sibel min vackra prinsessa gud vad jag älskar dig! går inte en enda dag utan att jag tänker på fina dig!
Du är så saknad & älskad av oss din familj ! det värker i mitt hjärta syster!! kom tillbax!!!!! ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0