tjenare...

God kväll...kollat precis klart på desperate !! åhh spännande spännande :) vill bara se mer...imorn är det underbara GREYS ANATOMY!!!!!!<3
bärjar bli en aning små trött nu...kommer bara shit på tv ikväll å...trökigt...ska nog ta och städa lite och röja undan och så..älskling får gå ut med hundarna i natt när han kommer från jobbet..så vi kan ha våran sovmorgon..annars vill hundarna ut tidigt..men om dom rastas så sent så sover dom tills vi vaknar !!!så de är nice..hitta ett par skor på dinsko som jag SKA ha...vill vill vill...ska prata med älskling sen när han ringer när han har tid..ska säga att vi måste till v-ås i helgen :) eller köping..MÅSTE bara ha dom! punkt slut :P och jag VILL ha en väska som jag och mamma såg idag..fy fan vad snygg den var..MÅSTE köpa den med :) haha..nu jävlar blir det att bränna pengar :) måste ju förnya "mig" lite..var ju evigheter sen sist..man måste ju unna sig ..visst är det så ? :)
skorna & väskan är ett måste ialf !!!! och så klart nå kläder ;) åhh det är som en drog..ja kan typ inte hantera pengar..måste bränna dom på en gång Hahaha..märks det? hoppas fan att lönen kommer på fredag !!! annars jävlar...

Imorn ska vi till banken som sagt !!!

Nej nu räcker det med skrivadet för ikväll :) tror ja :P

Sov så sött allesammans!! Pussss

GOD NATT SIBEL MIN PRINSESSA !<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0