tillbax :)

Tjoo..nu har jag duschat..ren & fräch..haha..smorde tatueringen nyss...ska bara suga in så tar ja en bild & lägger ut här...så ni får vänta ett litet tag till !!
Sitter & kikar på mannen som talar med hundar...sen ska vi se sanningens ögonblick klockan 21..
Anita ringde mig idag & fråga om ja kunde jobba imorgon och på torsdag..å själv klart kan jag det!
så jag ska åka med anita imorgon kvart över 7 till jobbet...elin släpper ut pållarna imorn & tar även in dom ikväll..& morsan fixar hundarna...nice !!

I lördags dog kristoffers moster :( hon vart bara 58 år....usch usch stackars älskling..det har vart för mycket döds fall nu på en kort period :( fyy inte alls kul..jobbigt värre !!! vet precis hur älskling och hans familj känner sig !

Idag åkte älskling & tommy cross hos morsan..jag och mamma lekte med nova & theodor så länge..
Vi fira även susanna idag..hon fyller 22 år imorgon..Grattis grattis!! så släkt kom idag å fira henne..trevlans trevlans!

Ah nej nu ska ja fixa håret å så..men ja återkommer...Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0