Theo..

Hejsan svejsan igen :)
Bror ringde mig för ett tag sen och fråga om jag kunde se efter theodor ikväll..visst det jag ja absolut! eftersom det där som är ikväll inte till talar mig direkt..mer en kill grej och kolla på ! så ja jag vet inte riktigt vilket tid jag ska ner dit..men vi skulle höras om de..dom ska ta med Novis..fattar inte vad anna har där och göra..men ah det är hennes val !
duschade precis...älskling gick precis ut med hundarna..sitter och kikar på tv nu..
älskling köpte den nya daim från affärn idag..de är med forest fruits...Mums den var god! nått för mamma de :) hon älskar daim..ja med ;)
nej nu ska ja kolla mer seriöst på tv :P

ska försöka att ta med kameran ner till bror..så jag kan fota underbara theodor..

Puss så länge !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0