the voice...

God kväll / natt...sitter och lyssnar/tittar på the voice..Älskling slutar om drygt 30 minuter...
Kolla nyss på ett program på 5:an..handlade om kändisar som la in sig på rehab..fyfan vilket skick dom var i !! skrämmande...men verkligen ett intressant program tycker jag! att se att man kan sjunka så långt..och vara så nära döden..doms abstinens osv...synd att den var bara en halvtimma...
just jag igår så busa jag med kita så råka hon komma så hårt me huvudet på min haka/läpp..så ja börja blöda som FAN från piercingen...både innan för och utanför..shit..ont hade jag med..till slut slutade det att blöda..men nu har ja ont i den..svullnaden har lagt sig lite ialf..ah så är det och äga en hund..allt kan hända Hahaha :) det är smällar man får ta hohoh...
imorn ska ja sooova såå länge som möjligt..skönt skönt !!!!!
ska lägga mig strax efter att älskling kommit hem..lägga oss och bara mysa med varann..åhhh <3
Älskar han så förbannat mycket!! han är solen i mitt liv...

Nej nu räcker det med bloggandet för ikväll /  natt....


// mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0