sova eller nått..

Hejsan hoppsan...
jadu nu har jag piggnat till så här på kvälls kvisten :) hmm..älskling sover forfarande på soffan..försökte få liv i han nyss..men utan resultat haha söötisen då.men ska väcka han strax...vart ut med hundarna för ett tag sen ochså..
sitter och kollar på mannen som talar med hundar..han är ju bara för skön Cesar Millan....
Nej nu ska ja fixa lite här och sen väcka karln min och sen sova..hoppas ja kommer kunna somna rätt snabbt.hatar att ligga o vrida & vända på mig flera timmar..som igår vi la oss vid 10 tiden..och somna halv 2 på natten..hur pigga som helst men ändå inge ork att gå upp..jobbigt läge det där !!

God natt allesammans!!! Skriver imorn :)

Åh vad jag hoppas.. Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!

Pusselipuss

God natt Sibel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0