snart kommer john blund på besök

ja det känns som om han kommer när som helst.trök vill inte vara trött haha.vill njuta av kvällen med min baby <3 mens värk har ja som tusan ajje ingen iperen eller alvedon har vi heller :( gaahh undra om jag kommer kunna somna,hatar mensvärk !! kommer inge bra på tv heller *suckar högt* har 5:an på just nu och det är CIA miami.inget jag följer dock . imorn är det redan Söndag dagarna bara rinner förbi tycker jag.Nova fyller 2 år om 3 dagar söötisen,vi ska nog fira henne då!  & tatuera sig på Fredag me bror.han ska tatuera in Theodor på armen.han har ju redan Nova in tatuerad....
Igår åkte älskling cross & jag red..gud vad amapola var pigg hoho herregud gick på "tårna" hela långa vägen..vi hitta nå nya stigar & det vart en lååång runda..alltid lika kul med sällskap.& sen att det är min älskling är ju perfa!
nu har knotten & myggorna även vaknat till liv..ahh dom skulle man kunna klara sig utan.hästarna har redan blivit lite bitna..happs vad händer i veckan för min del då?

HOPPAS HOPPAS att far min kommer hem nästa helg..det skulle vara perfa för min del!*hoppashoppashoppas*
*håller tummarna hehe*

♥Måndag:jobba & göra det vanliga.
♥Tisdag:jobba & samma här som ovan.
♥Onsdag:inte jobba ,blir nog att besöka graven med mor min & göra den vanliga.
♥Torsdag:jobba & göra det vanliga & HOPPAS på att far kommer HEM!.
♥Fredag:jobba & tatuera mig :) & det visar sig hur det blir med allt.
♥Lördag:jobba & samma här som ovan.
♥Söndag:inte jobba & samma som ovan :)

Ja min vecka kanske inte låter så himmla kul haha :)

Njut av helgen allesammans!! snart är den över !


Kommentarer
Postat av: Amanda

ja för fan för alla insekter

2008-05-04 @ 10:40:16
URL: http://mjwalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0