snart dax att åka till jobbet..

God morgon allesammans !!
mobilens alarm ringde vid 06:00 idag..var mega mega trött ! hm bara att kliva upp..klädde på mig och sen ut med hundarna..gav dom mat..sen åt ja frukost..och nu är jag klar ! med 30 minuter till godo inte illa va ? :)
Älskling ringde mig när ja var ut med hundarna och sa att han vaknat 05:50..uppss ...han klädde på sig och drog till jobbet..för han brukar gå upp vid 05:00..och sen vara på jobbet vid 6..men nu kom han lite försent men hann aldrig äta nå el så..men han brukar alltid göra klart 1 macka kvällen innan som han äter på 9 rasten..så han fick knapra på den på jobbet nu i stället ;) hmm stackars bubbi då !!!
Tok hundarna blir själv nu..eller när jag drar..men kristoffer kommer hem på lunchen och rastar dom..sen slutar han halv 3...och jag ska ta bussen från jobbet hem till morsan sen när jag slutat så de blir vid halv 3..så sen kommer kristoffer hem till mor me hundarna och min stora kasse...

Shit på söndag är det morsdag..måste köpte nått snart..får ju pengar den 30:e den här månaden..men ah de löser sig..får väl låna av älskling så länge..så i helgen måste jag och han åka och handla mors dag present !

nästa lördag alltså inte den som kommer nu men den efter så då ska ja tatuera mig igen!! kul kul ! även bror me :)
igår var ju bror,anna,nova och kristoffer och kolla på de där uppe vid IP..de hade väl vart okej :)
gud vad underbara theo var GLAD hela hela tiden..ville bara ligga och "prata" med mig..och LE !! fy man smälter ju när han drar värsta smilet ju :)

oj nu har ja inte tid och sitta här och skriva..
Jag återkommer..Puss så länge !!

God morgon min underbara sibel !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0