sibbe ge tillbax min pincett...

hittar inte min älskade pincett någonstans :( har letat överallt blir tokig snart ! gått verkligen igenom allt ....Gaaahh
spelar du spratt med mej sibel ? fattar inte annars vad det är..den är inte hos mamma och inte här...va fan kan den vara då..gått igenom byxor & tröjor ja allt !!!! min älskade älskade pincett..ingen annan är lika bra som den! älskar verkligen denna pincett! åhhhh...världens bästa !!!!
sibel sluta lek med mej nu..jag blir galen snart...och jag har inte tappat den heller..fuck !!!

Älskling slutar om drygt 25 minuter...är så uppe i varv så ingen ide att jag änns kollar åt sängens håll på ett tag..
prata med han nyss..och fråga om han sett den..men han har sett den nån dag..men de kunde ju vart när jag var här..
men min älskade lillesyster får väl gömma min pincett då om hon vill ...bara den kommer tillbax snart :)
en sak är åxo helt mysko..en dag sluta diskmaskinen sluta hemma hos mamma..mamma hade kört den dagen innan..men den var helt död..och pappa var ej hemma ,så kristoffer kolla på den..försökte osv..sen prata han med pappa vad han skulle göra..och pappa sa dra ut hela maskinen och kolla om nått är sönder el så.så kristoffer gjorde det och gissa vad ?? hela sladd jäveln var ur ryckt ur uttaget..hur kan man förklara sånt här ? den kan inte gjort det utav sig självt heller  !!och ingen av oss har direkt gått och dragit ur maskinen för att sen dra ut sladden helt och hållet där bak..och maskinen sitter som gjutet där den ska...hmm verkligen mysko det här !!! kanske sibel som visar att hallå här är jag :) lilla bus unge..men man har ju ingen annan förklaring...
och nu har hon tagit min älskade pincett...mina ögonbryn klara sig inte utan den :) det är min andra halva nästan :P

min bus syster :) min älskade vackra vackra syster..vad du är älskad & saknad..du kan inte ana det !!!
mitt hjärta<3<3 Älskar dej!!!!!!!!!!!!!!!! kom i håg det ! älskar dej för alltid!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0