shoppat...

Åhh yes jag hitta kläder till mig idag :)
det vart ett par SKIT snygga jeans från skinngubben.och en tunika därifrån..och en tröja..
sen köpte jag en jätte skötn BH från lindex...ska lägga upp bilder på kläderna när ja kommer hem till skinnsberg!
ska ta 13 över 3 bussen hem..vi kom från köping för en liten stund sen..skiiiiit varmt är det ute ! man dör typ :P
älskling jobbar em denna vecka..alltså är han ej hemma när ja kommer :( trök !! bara hund tokarna :)
får lön på fredag :)
mötte bror & anna & theodor & nova i köping å :)

Återkommer senare när ja är hemma och har landat...


Pusselipussss!!!!!

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Kolla gärna in mina bilder!

2008-05-27 @ 14:27:37
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0