så här på eftermiddagen/kvällen,,,

Hallå !!!
Sitter just nu här med bara tunikan på mig...det kan man göra när man bara är hemma haha..eller hur ?
tv är på för fulla muggar...klockan 19 ska jag se unga mödrar..sen efter det så blir det och kolla på vänner en halvtimma..sen ska jag ut och gå en lång prommis med hundarna idet vackra vädret !! och vid 21 blir det och kika på desperate :)
ja det är min kväll hitills...få se hur länge ja blir vaken..just nu känns det som om det blir tills älskling slutar vid 00 i natt..
är så förbannat nöjd me kläderna..åhh :) länge sen ja köpa kläder..men nu har ja lite nya ialf..ska köpa mer ev i helgen!!! om pengarna kommer på fre de vill säga..då får ja dra med karln min på kläd jakt haha..
min mamma är världens bästa mammi bara så att ni vet ;) <3
åh imorn ska jag & älskling till banken..även på fredag ! :) :)
lördag blir det att tatuera sig !!!! kuul !!!

Nej men jag återkommer under kvälls kvisten :)

Pusselipusss

Sibel du finns i mina tankar varje dag ! du finns i min näthinna dygnet runt !
du finns i mitt hjärta för alltid ! du kommer alltid att vara min lillesyster !!!<3<3 alltid !!
Älskar dig nå enormt !!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0