regn..städar..

Ja just nu regnar det som tusan..tidigare idag så sken solen som bara den !! mysko väder !!
Städar just nu..är näästan klar med allt..älskling slutar snart åxo !!!
Få se om ja ska på det där idag..annars ska jag se efter theodor..han är ju för liiten för sånt :) men när han blir äldre så får han följa med :)
Så ja ska ta och fundera om ja ska med eller inte..få se när hmm pappa åker då..
Ska jobba imorgon ochså..eller imorn,tor,fre,lör vad jag vet hitills..
Ska snart ut med hundarna igen på en rastnings runda..inte så kul i detta väder men hundarna måste ut ! bara och sätta på sig jackan och bege sig ut i regnet..
skrev tidigare med Elina på msn..shiit vad det var läänge sen man prata med henne sist..det är min barndomskompis..har verkligen kännt henne hela mitt liv kan man säga !!! <3
the voice är på just nu på tv:n... Åhhh idag är det DPHW......alltså

Desperate housewives :)


Nej nu ska jah ut i regnet !!

Ha en underbar eftermiddag...ta vara på stunderna med eran älskling....det ska jag tamme fasen göra :)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0