onsdag kväll...Min älskade fina prinsessa !!!

Japps nu är det kväll :) inge märkvärdigt med det men...
var nyss ute och gick med kita bus nyss..det var match vid planen..såg & hörde jag ;) hörs ju ända hit när dom skriker & har sig :D
basta för ett tag sen å...skönt !!! varmt som tusan är det ute...sommaren är på ingång...underbart !!!!
Saaknar min kristoffer så jädrans mycket !! åhhh baby <3
imorn är det torsdag...jobba imorn..ska upp vid 05:45 ....
Idag är det underbara greys anatomy !!!! I love :) ska lägga mig vid 10 när de slutar..eller ja jag ska ta in hästarna efter greys är slut..å sen lägga mig!!
2 dagar kvar tills tatueringen!! woohoow,,,
nej nu ska ja vara lite social .... Ha en bra kväll....Tjingeling!!

Jag hoppas & hoppas...håller tummarna ...imorn visar det sig!!! HOPPAS!!!!

Älskar dig kristoffer mitt hjärta!!!

Sibel idag var vi till din grav..jag & mamma köpte 2 jätte fina blommor som vi plantera vid dig..& la grav ljus..1 var 9 dygn ljus...& den andra 5 ...nu lyser det hos dig...du var så nära men ändå så långt bort! Hoppas du såg oss..även moffa var med oss...Åhhh vad vi SAKNAR DIG!!!! våran älskade prinsessa!!!!

Vi älskar dig av hela våra hjärtan!!! du kommer alltid vara våran bibbe!!!<3<3 Tårarna tar ALDRIG slut..


image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0