nu ni :)

ja nu ni..nu ska jag ta och berätta min stora nyhet !! är ni beredda ? haha..

Jo min bror och hans flickvänn anna och doms 2 barn ska flytta..och jag och kristoffer ska köpa doms  hus..woohooowww :) fick besked från banken idag att allt är grönt ! nu återstår bara att skriva under alla papper och sånt..tommy och dom flyttar in i det "nya" huset 1 juli om inte tidigare...åhh det är ju snart :) fy fasen vad ja är glad !
och det huset vi nästan snart köpt är mitt gammla barndoms hem...har bott där hela mitt liv..så ja flyttar "hem" igen! åhh älskar verkligen det där huset !!!! min lycka är enorm..nu blir det verkligen att jag och kristoffer flyttar ihop..
sen har tommy gjort mkt inne i huset..så de är mega frächt..vi ska bara tapetsera vardagsrum å kök..sen är det bara och börja flytta in !!!! å vilka planer vi har...ja nu vet ni min stooora nyhet !!

och amanda gud vad vi ska leka :) haha..du får gääääärna sova hos oss nångång eller ja du ska bara så att du vet Hahahaha :) vare sig du vill eller inte så ska du det :) <3<3

greys börjar nu strax hinner inte skriva mer..

Jobba imorn!!

Återkommer..

ÄLSKAR DIG KRISTOFFER!!!!! jag är sååå lycklig !!

Kommentarer
Postat av: Johanna (Riddles)

Oh, fy fasiken vad skoj! Skapligt kul att huset fortsætter att gå inom familjen =) Och du vet att du kommer att trivas! =) Nu slipper jag spekulera något mer om vad den stooora hemligheten! =)
Ett stooort GRATTIS till er! =)

Kram

2008-05-21 @ 21:17:41
Postat av: Amanda

Haha men gumman klart jag kommer o sover över :) vore skit kul :D så glad för eran skull vet inte hur många ggr jag sagt det nu. o fan det var ju aslänge sen vi sågs nu saknar dej ju

2008-05-25 @ 12:00:11
URL: http://mjwalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0