nehe ?

messa anita tidigare idag och fråga om ja skulle jobba imorn och om ja kunde åka med henne..så svara hon ja visst jag kommer kvart över 7...sen skrev hon att ja inte alls ska jobba imorn..happs sa ja att ja har skrivit upp på mobilen att ja ska jobba mån,ons,tor,fre,lör och att ja fråga förut att visst var de dom dagarna och dom sa yes! men men skit samma :)
så imorn ska ja ej jobba..
käka precis mat...älsklings god mat..allt han gör blir så mums :) sitter och dricker energy nu..har en påse med godis här på bordet som älskling köpte när han var till affärn..
imorn ska jag bara njuuuta av dagen och njuta av läget..älskling jobbar imorn..jobbar fm..skönt det!!
Åhh det här kommer bli så jävla jävla bra!! läängtar massor..!!!!! åh ni skulle bara ana våra planer ;)

Ah nej nu ska jag kika vidare..

Ikväll ska vi se sanningens ögonblick mer vet ja inte..kommer inte så bra program på en söndag..

Pusselipusss!!

Du finns i mitt hjärta min fina prinsessa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0