morn morn...

God morgon eller god dag snart kanske =)
vi vakna utav att paps ringde min mobil vid 10 tiden..
bara och dra sig upp ur sängen..duscha och göra det vanliga =)
jag & kristoffer ska åka först till köping..där ska ja köpa en skit snygg väska jag såg förut..sen kolla efter ett par skor..
sen far vi till v-ås...och handla ännu mer =) hihi..
får lön imorn..så jag ska låna pengar av älskling....vi orkar inte vänta tills imorn me att åka till köping & västerås..och vi ska till banken på fredag med..på fredag är huset vårat =) men vi kan inte flytta in då..det blir kring 1 juli ...få se när bror & dom får tummen ur arslet och börjar flytta....känns som om de blir säkert exakt den 1 juli..hmm..måste stressa på dom hahah =) nu vill man bara flytta in på en gång..orka vänta liksom ^^
Nej men jag återkommer efter shopping turen =)


Puss så länge !!

God morgon lillasyster sibbe....älskar dig<3 du finns i mitt hjärta heeela tiden<3 i mina tankar med :(

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Svar: usch vad tragiskt!

2008-05-29 @ 14:23:43
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0