min syster..

Dagarna rinner iväg.men saknaden efter dig är enorm,alla säger att det blir lättare med tiden.men hur kan den blir lättare ? när man mist sin lillesyster..hur kan någon äns säga det ? går inte en enda dag utan att man tänker på dig..minnerna med dig.ja allt ! allt känns så tungt..hur ska man orka sikta frammåt när man bara faller bakåt? hur får man tillbax orken för livet? mitt liv är inte detsamma för förr.den kommer aldrig och bli som förr...för du var en vikigt del av mitt liv.och nu är du borta för alltid..fan vill inte fatta att det är sant..det gör så ont i mig..vill inte få in i mitt huvud att min lillesyster är borta för alltid !! hur kan man vilja fatta sånt?
när kommer man inse att hon aldrig kommer tillbax ? vill inte fatta det...vill tro att hon bara är i från oss ett tag..att hon kommer tillbax senare..åhhh sibbe kom tillbax!!! orkar inte mer...sorgen är enorm!!!
minns allt vi gjorde,minns allt, nu är dom minnerna världefulla !!! ska aldrig aldrig glömma dom!
det är så svårt och besöka din grav nu..nu när du har en jätte fin gravsten..det är som en sista bekräftelse att du är borta för alltid :( så svårt och se ditt namn & år tal på stenen..och veta att där ligger du min syster! fyfan :( :( :(    SIBEL SIBEL SIBEL SIBEL SIBEL SIBEL SIBEL SIBEL SIBEL SIBEL JAG ÄLSKAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

orkar inte skriva mer :(

Du finns i våra hjärtan gumman..


image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0