min lycka..

Min lycka är stor till min underbara Amapola...Hon är en del av mitt liv..en viktig del..
Hon har gjort mej till den ja är..eller bidragit med mycket!! Hon är verkligen min bästa bästa vän!
Hon lyssnar alltid på en..verkar ibland som om hon verkligen försöker förstå..hon tröstar en när man är ledsen..en bättre vän kan man inte hitta !! är så förbannat glad att hon är just min! bara min!! kommer aldrig aldrig aldrig sälja henne! hon är min stjärna i livet ! hon förgyller mina dagar..åhh hon är min bebis!
Ni kanske tror jag överdriver..men så är det verkligen inte..min kärlek till henne är oändlig..
Älskar dig så fruktansvärt mycket pola <3<3
jag lyser upp som en sol när ja ser dej i hagen! åh min ÄLSKADE häst! blir så lycklig bara jag ser dej..du ger ut så mycket lycka och glädje..man har aldrig tråkigt med dej..du är min BÄSTA BÄSTA AMAPOLA!!!

mitt hjärtegryn !!!!!

/ stolt matte :)


image76

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon är så fin :) och jag vet att din kärlek till henne är både sann o stark :)

2008-05-21 @ 19:38:22
URL: http://mjwalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0