min ilska är enorm....

image74


Sibel du var min solstråle i livet !!! Nu är allt bara grått och mörkt..min sol har försvunnit från mitt liv..kommer aldrig att bli sol...hoppas att du "besöker" oss...att du tar hand om oss när vi mår som sämst..du är vår skydds ängel nu..hoppas att du finns vid våran sida..kan inte beskriva våran saknad till dig.den är mer än enorm...
vem kunde tro att jag skulle behöva begrava min lillesyster ?...det värker konstant i mitt hjärta..den kommer aldrig att sluta värka..hur ska den kunna det ?.. känns som om allt var så jävla onödigt..det skulle inte behövt hänt..faaaan :( utan på tror alla att jag klarar mig..men dom ser inte min insida som gråter konstant..måste försöka vara stark innför "alla"...men när jag är själv kan jag inte det..då sprutar tårarna..dom tar aldrig slut..kommer dom någon sin ta slut ? hur ska man orka ta en dag i taget ? hur ska man orka leta efter livs gnistan?
allt känns så jävla piss...jag gråter ut i min ensamhet...ingen vet hur förstörd jag är egentligen..försöker visa att jag är glad..men man orkar inte det hela tiden..känns som om det blir bara värre och värre..faaaaaaan sibbe kom tillbax....orkar inge mer....kan du inte komma tillbax och krama mig en sista gång..nu bölar jag :( orkar inte mer...vissa dagar tror man att man mår ok...men sen brister allt...man kan inte stoppa det..tårarna bara sprutar man chippar efter luft mår illa..svettas , vill skrika rakt ut..skakar...
min vackra vackra vackra Sibel... när jag lägger mig så kommer tårarna krypandes vaje kväll..försöker att stoppa det tills kristoffer somnat..då får ja gråta ut i min ensamhet...känns bäst så..ni kanske tycker att jag är knäpp som tycker så,,men det blir "värre" med medlidandet...eller jag har svårt att visa kännslor för andra..vill helst hålla det innom mig..det är jobbigt...vill kunna gråta ut i kristoffers famn och att han smeker mitt hår och tröstar mig..men jag bara kan inte..vet inte varför..det är sällan jag visar för andra att jag är ledsen..försöker leka stark,,men jag är inte stark...jag är inte stark när ja är för mig själv..jag skulle kunna offra vad som helst för att få tillbax min lillesyster! VAD SOM HELST !!!  DET HÄR SKULLE INTE HA BEHÖVT HÄNT!!! det är ERAT JÄVLA FEL! äckliga äckliga vidriga människor..fyfan vad min ilska är STOR till er...hatar er så JÄVLA MYCKET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOPPAS ATT NI DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR SNART!!!!!!!!!
ni är fan inte mänskliga för 5 öre...vidriga kossor....har lust och ---- er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skulle må så bättre efter åt....skulle vilja pina er in i det sista...


älskar dig sibel özgun våran fina prinsessa!....min underbara lillesyster!! vila i frid!!!! ses någång!!

Kommentarer
Postat av: Jessica Vilsson

Hej!
Fin gravsten Sibbe hade fått.
Det är inte rätt att små barn och unga människor ska
försvinna sådär!
Tycker också att det är jobbigt. :(

2008-05-16 @ 13:09:18
Postat av: Jessica Vilsson

Hej!
Fin gravsten Sibbe hade fått.
Det är inte rätt att små barn och unga människor ska
försvinna sådär!
Tycker också att det är jobbigt. :(

2008-05-16 @ 13:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0