måndag morgon

Yes nu är det måndag morgon..steg upp vid kvart i sex..duschade & så..nu är jag nästan helt klar..anita  kommer om drygt 35 minuter..woohoo 35 minuter till godo inte illa :)
men märkte att jag inte har nå hair spray..illa illa..har det i min påse hos morsan...suck....underbart och ha mens..finnarna bara blommar upp i ansiktet....gaahh hatar hatar !!!!!
Min underbara brorsdotter Nova fyller hela 2 år imorgon :) tänk vad tiden går fort..fasters ögonsten!!!grattis i förskott ..
jaha dagens planer då ? ... typ jobba & göra det gammla vanliga...hmm hö måste nog hämtas...räcker me en kärra..förhoppningsvis så går dom ute dygnet runt i slutet på maj, i början av juni...har ju dela av hagen..shiiiit vad gräset växer...men de är ju bara bra det ju!!
Happs fredag blir det att tatuera sig som många redan läst :) ........
Hoppas pappa kommer hem till helgen...hrmm annars dööör jag...

Nej nu ska jag fixa det sista..Men försök att ha en underbar måndag haha :) man kanske inte kan ha en underbar måndag....måndagar brukar inte vara så populärt......

Tjingeling...

Jag Älskar dig kristoffer<3


Du finns i mitt hjärta syster <3 vi alla älskar dig & saaaaaaknar dig...<33

Kommentarer
Postat av: Amanda

jaja det gjorde alltid vi med viklök funkar bättre än det man köper. äkta vara ska det va

2008-05-05 @ 15:46:00
URL: http://mjwalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0