lördag

Hejsan svejsan!
Nu är ja tillbax igen..ny duschad & fräch! Blir och sen lite senare..kulkul..
gick bara bra å jobba idag..jobba med anita & lisbeth..älskling hämta mig från jobbet..han var hos mamma & pappa så länge..mami & papi & jossn & hundarna kom från stugan vid 1 tiden.å vid halv 2 hämta älskling mig..åkte hem till skbg..förbi tommy..mamma va å storstäda hos tommy..hämta mitt kort från henne...handla lite från ica..ja köpte vecko revyn & så :) nice,,
Imorn är det söndag..å det betyder att far åker tillbax till norge och jobbar!..suck..
ikväll blir det Las vegas på kanal 5...älskar las vegas! gör du ?
Nej nu måste jag gå och kissa :) haha.
Återkommer senare...hejpa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0