kvälls planerna...

Dammsög och skura nyss hela lgh..Ska diska strax..var bara tvungen och sitta vid datorn en snabbis haha :) eller om ja känner mig rätt så blir de några timmar vid datorn..när man säger att det blir en "snabbis"...
städa toan för ett tag sen..nu lukar det mums här :)
var ute med hundarna i skogen för ett tag sen åxo..släppte dom då och dom spang som dårar hur länge som helst..hahaha..mina bebisar <3
ikväll blir det och se sanningens ögonblick och dirty sexy money...igår la vi oss vid 1 tiden på natten..lagom trött när man vakna vid 10 idag...men så klart somna ja inte kl 1..tar alltid 1 timma för mig och somna nästan..lite till och från..
kikar på vänner nu....

återkommer nog senare ;)

Pusspuss

Amanda saknar dig nå enormt..som ja nämnde till dej tidigare så kommer ja berätta nyheten för dej först! jag lovar bästis :)
måste ses nån dag och prata av oss..eller hur ? <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0