kväll..

Japps nu är det kväll :) vid halv 3 snåret åkte vi alla till skinnsberg..för att fira Novas 2 års-dag.
Mamma skjusa mig hem först..duschade och bytte kläder..sen åkte jag och älskling ner till tommy & dom..gav henne presenterna :) sen fika vi och hade oss...drog efter nån timma..då när vi skulle dra kom annas mamma & dom..
mocka & hade mig när vi kom hem..helt slut..ledig imorn ...sen blir det jobb igen :) ska bara slappa imorn :P
saknar min älskling så jävla mycket! var så jobbigt att åka ifrån han idag :( .....Åhhh baby <3
undra om mongo pappa kommer på torsdag..hrrmm säkert inte....suuuuuuck...hoppas hoppas hoppas han kmr..annars blir ja besviken !!!

Desperate är det ikväll ...snarare om 30 minuter typ...nice nice...imorn är det äntligen greys igen!!! Woohoo!
fint väder är det ute nu å...perfa !!!

Ni får ha en bra kväll....


Saknar dig älskling !!!! vill vara med dej NUUU!!!!! älskar dig över allt annat på denna jord<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0