jobba.jobba.jobba.

morsning!!
Hade min mobil på ringning vid kvart i 8...sen hade jag kristoffers mob på tio i 8...så ja verkligen skulle vakna haha,men ja vakna av att mamma ringde för 2:a gången..haha jag hörde inte mitt alarm..
ah men så stängde ja av kristoffers alarm ialf :P
han ligger å sover..han skulle ha jobbat idag..men ingen annan skulle göra det..och dom måste vara minst 2 st..så det sket sig...va ut me hundarna nyss...och nu sitter ja här..anita kommer om en kvart
mega fint väder ute ! skööööönt!! idag ska mamma hämta novis från tommy & anna..men tommy jobbar ..för vi ville ha henne idag :) så dom hämtar henne imorn....igår var jag & kristoffer och köpte morsdag present....

ne nu måste jag fixa...pussspusss..

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha latmask ;P går inte upp när klockan ringer

2008-05-25 @ 11:56:04
URL: http://mjwalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0