jobba.....

Morsning morsning...idag ringde alarmet på mobilen vid 06:00. fy satan vad seg jag var ! vart lite sent igår..men vad gör man inte för att få vara med sin älskade in i det sista ;) !!! Han ligger och sussar sött nu i den varma skööna sängen..den är inbjudande om ja ska vara ärlig :) haha..det blåser storm ute nu..träden svajar hej vilt ute..drygt.
Anita kommer om 20 min typ.är redan klar med typ allt..happs måndag idag då..Läääängtar tills torsdag !!! då ska jag vara med min älskling igen!!!!!! woohoow :) <3  perfa !!

Nej nu ska jag ta och fixa det siata här innan man drar till jobbet...men ha en bra måndag morgon allesammans!
Jag ska försöka att skriva lite senare å...

//
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0