jaså....

sitter & lyssnar på: Kat DeLuna featuring Elephant Man - Whine Up...en bra låt enligt mig !! Men den är ju inte jätte ny men bra ialf...
Åkte med 13 över 4 bussen från mami hit hem...hundarna vart glada av att se mig..fast dom bara vart ifrån mig typ 3 -4 timmar haha :)
duschade för ett tag sen..var så hurtig så ja raka mig & hade i hår inpacking och peela ansiktet.. :)
Messa anita och fråga när ja skulle vara på jobbet imorn..och hon svara att ja kunde ta ledigt imorn, för hon behövde ej vara ledig själv...så det var ju skönt med soov mooorgon :)
Nu lyssnar jag på : Leona Lewis Better in Time den är bra den med :) eller hur ?
ska snart ut med hundarna..dom fick kvälls maten nyss..
ikväll är det greys som ja nämnt tidigare idag...woohoo...
Min tatuering kliar till och från...den är ju sååå snygg!! eller hur??

Nej nu ska ja ut med hundarna...Återkommer under kvälls kvisten :)

Pusselipusss

Kommentarer
Postat av: Linda

Nj din tatuering är inte snygg. De ser inte ut som en häst.

2008-05-15 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0