jag vill inte att det ska vara äckel söndag imorn...

Ja snälla kan inte nån säga att det är bara torsdag idag...åhh vill inte ha söndag redan imorn,,,ångest för fan,,,
jobbigt värre... !!!!!!!!!!!!!!!!

för ett tag sen hade jag och älskling myspyyyyyys i sängen :) nice värre :D hohoh..ni kan nog gissa er fram..
Sitter och kikar/lyssnar på the voice..ska fylla min mob med ny musik idag...det behövs verkligen..
happs happs vad ska man göra nu då?
Jadu jag ska ta och diska o plocka bort alla 100 öl burkar som är älskling, som står på vardagsrumms bordet okej inte 100 direkt men många...sen ska ja plocka och dona...Ne men ja återkommer kan ja lova :P

Älskar dig kristoffer mitt hjärtegryn......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0