hur kan ni säga att livet kommer bli lättare ?

Saknaden är ett kvitto på att man älskat !
Vet inte hur vi ska klara av bortgången,alla säger att det blir bättre i längden .men hur kan det någonsin blir bra ? hur kan det blir "lättare" ? det handlar ju om min lillesyster! det kommer aldrig någonsin att blir bra.hur kan det blir bra när änns lillesyster lämnat en för alltid ! mitt hjärta värker mitt hjärta gråter mitt hjärta är brustet! tårarna rinner ner längst min kind.syster yster kom tillbax.jag orkar snart inte mer.skulle kunna offra vad som helst för att få tillbax dig,
Livet är så jävla orättvist..varför skulle detta hända mig och min familj ? åhhh vad jag saknar dig lilla lilla sibel !
min lycka,min solstråle.du är så förbannat älskad & saknad! du kommer alltid & vara en av oss..alltid,
Du ser vilka som älskar dig.vilka som bryr sig,vilka som saknar dig,ja du ser vilka som älskade dig av hela sitt hjärta.
om man bara kunde backa tillbax i livet & göra den bättre & annorlunda,
vi hade så kul tillsammans.åhhhhhhhhhhhhhhhhhh gumman, fan fan fan vad jag saknar dig..
Du kommer alltid å finnas i mitt hjärta..vi glömmer dig ALDRIG!! kom i håg det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0