hejsan...

Hej igen =)
Nu är klockan 16...redan..dagen har gått så jävla fort ! känns som om vi klev upp nyss..älskling är hemma från jobbet idag för han har så förbannat ont i axeln stackarn<3 det är nån slags jobb "skada"....han har haft ont nu i den jätte länge..och på helgerna när han är ledig så känns det mindre..men så fort han är på jobbet gör det förbannat ont! stackars älskling då...
Ja just jag vi var ju på banken idag...satt där i en och en halvtimme..hur vi ska lägga upp lån och så vidare..på fredag ska jag och kristoffer & mamma dit...kul =)
vi tänkte dra till r-hyttan nyss.men han ringde sin pappa och kolla så dom var hemma med hans mamma var någonstan men kommer väl om ett tag..så om en timme åker vi dit och hoppas på att hon är hemma! för kristoffer ska ge henne sin mors dag present...min mamma vart glad av min morsdag present från mig..hon fick ett par foppa tofflor =)
solen skiner coh himlen är blååå..underbart..hundarna älskar det här vädret..ska ut med dom till skogen så dom får busa av sig lite och strosa runt fritt...
ikväll blir det att se unga mödrar och greys anatomy...är så förbannat NÖJD över mina kläder..
tack världens bäääääästa mamma<3 älskar dig!!!
har inte hittat min pincett ännu :( gaahhh. synd att man inte var synsk....
börjar bli en aning desperat snart...Måste hitta den..visst jag kan köpa en ny..men ingen ingen är så BRA som denna underbara pincett som är försvunnen..
Nej nu ska vi till affären..måste väl köpa en ny dålig pincett *mutter mutter suck suck*

Tjooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0