hallo hallo...

hej..vill börja med att tacka alla som komenterar flera gånger per dag på min blogg =) så tack tack..
sitter nu med laptopen i knät i soffan..
älskling sitter och kikar på tv..idag var vi till köping..in på möbel affären som ligger i big inn...köpte en skiiiiit snygga lampa som står på golvet alltså en "lång"...a och en fönsterlampa...såå jädrans snygga..vi såg även en skiiiiiit snygg tv bänk som vi ska köpa därifrån...som matchar våran tv utmärkt..åhhhh <3 =)
sen gick vi på marknaden..hitta ett linne...och köpte pappa ett par foppa tofflor..vi var förbi och  lämna dom hos mor & far...fick pengar av dom eftersom ja köpte dom..
ah så ligger det till om ni ville veta haha =)
imorn är det redan lördag...shiit vad dagarna rullar iväg när man har kul med sin älskade pojkvänn..<3<3
vill skryta igen att jag och älskling är nu HUS ÄGARE =) hehe..läääääängtar tills vi börjar flytta !!!


Hatar dej mer och mer..hur vidrig får man bli ?


återkommer imorn..

God natt sibel<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Det är jobb hela helgen för mig som gäller :)
Själv då?

2008-05-30 @ 22:28:43
URL: http://plastiquefashion.blogg.se
Postat av: Jessica

Sv: Jag jobbar på bensinstation, Shell :)
Jaha vad kul! Ska ni renovera och sånt också?

2008-05-30 @ 22:46:54
URL: http://plastiquefashion.blogg.se
Postat av: Jessica

Sv: Okej, men tapetsera nytt är verkligen kul det också, känns så nytt och fräscht! :)
Jaha oj, vad blir det för tatuering då?
Godnatt! :)

2008-05-30 @ 23:28:54
URL: http://plastiquefashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0