funderingar så här på kvälls kvisten...

Ah nu sitter ja här ganska sent på kvälls kvisten..eller sent och sent..för vissa är det natt och för vissa är den rena rama morgonen så här dags..ja vad tycker du ?
Man kan ju inte gå och lägga sig tidigt..man vill vara så mkt som möjligt med älsklingen ju...verkligen njuuuuuta av helgen!!!
inte ett dugg trött för den delen heller..så det är ju perfa !!! nu är det bara 14 dagar kvar tills jag ska tatuera mig igen...fy vad nice..även bror ska bli tatuerad då.. eller om drygt en timma så är de bara 13 dagar kvar :)
hundarna sussar sött..ska ut med dom snart på en natt/kvälls runda,eller nja det blir snarare när vi ska dra oss mot sängen..
om 1 timme är det redan söndag...usch usch usch..vill inte ha tröök söndag..men det blir ju söndag vare sig jag vill eller inte...synd att man inte kunde bestämma dag själv haha det skulle ju vara perfekt !!! eller spola tillbax tiden och så..gud vad man skulle vilja göra det.ändra på en massa saker..eller inte en massa..men allt skulle ha kunnat vara så annorlunda med min lillesyster..det skulle inte ha behövt hänt..fyfan :( det svider i hjärtat..varje kväll / natt jag ska gå och lägga mig så säger ja god natt till sibel...inbillar mig att hon hör mig,,Hatar er så jävla mycket era jävlar som lät detta hända min lillesyster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ni är VIDRIGA!!!!! all min hat är riktad mot er!!!!!!!!!

aja ha en bra natt allesammans..

Jag älskar dig krollos.....<3


God natt sibel mitt hjärta !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0