fin fint väder...

hallojsan !!!
Vaknade efter 11 idag..satt nyss på balkongen med älskling,jag tänkte att man skulle få lite mer färg..men fan satt där kanske nån minut..höll på och dö seriöst..och på balkongen där fläktar det inget heller..fattar inte hur shira bira klarar av att sitta på stolen vid balkongen hur lääänge som helt..min söta shira =)
ska gå och duscha snart...nu är klockan  redan halv 1..vi ska åka vid 2 tiden till fagersta..tommy ska ochså åka vid den tiden..men han tar egen bil..han ska tatuera sig först..sen jag !! för han har "bråttom" hem...
älskling ska tvätta sin bil undertiden jag blir tatuerad..
vi har 26 grader inne & 35 grader på balkongen ser ja just nu ....puuhh..nu gick kita och la sig i solen hehe mammas sötis=)

fyfan vad jag läängtar tills vi får börja flytta...åhhhhhh...ska snacka med susanne idag om tapeter..alltså min tatuerare..för när hon inte tatuerar så jobbar hon i en tapet affär...
ja så lyder planerna hittills...

Åh vad det är varmt..när det är vinter så vill man ha sommar..när det är sommar vill man nått annat..alltid ska man klaga..eller hur ? att man aldrig är nöjd..
nej men vinter vill jag verkligen inte ha..skönt med värme..och så blir man ju brun på köpet haha =)
ska bli så underbart att pyssla i trädgården sen och vara ute hela dagarna och dona..så blir man sjukt brun på köpet...PERFA !!!!!

nej nu ska jag duscha..

älskling sitter i soffan o kikar på mototjournalen....

Tjaooo..

Återkommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0