Eric Clapton - Tears in Heaven

Det är sibel låt..lyssna på den nyss..fyfan vad tårarna rinner..mina ögon är  röda & näsan rinner..kan inte hålla emot,
den spelades på hennes begravning..minnerna från begravningen kom tillbax..den spelades precis när vi satt oss i kyrkan,fan vad dåligt jag mår :( sen efter den spelades bä bä vita lamm :(fyfan orkar inte mer..vill bara försvinna..
varför FAN VARFÖR ??????????
ser knappt och skriva..tårarna sprutar...har ett kort på henne i bokhyllan..det är 1 års bilden..det gör sååå jävla ont..ingen kan ana hur JÄVLA ONT det gör i hjärtat!!!  sibbe min lillesyster fan kom tillbax..vill hålla om dej..vill pussa dej på din kind..vill klappa ditt hår..vill säga att jag älskar dig..vill busa med dej..vill natta dej...vill prata med dej..vill leka med dig...allt detta kan jag ALDRIG ALDRIG mer göra :( FAAAAAAAAN!!!!!!!
syster jag skulle kunna göra vad som helst för att få tillbax dej...minnerna från begravning kommer upp hela tiden..det var den VÄRSTA dagen i hela mitt liv..och begrava sin egen lillesyster!!! ....hjärtat mitt<3....älskar dig som fan!
det gör så ONT ONT ONT i mitt hjärta..vill spy..mår illa..svettas..gråter...faaaan...hjärtat värker..
det kommer aldrig att bli bra!! ALDRIG!!!!
vet inte vart ja ska ta vägen..orkar snart inte mer..jag bara faller..orkar inte ta mig uppåt..kan inte ta mej uppåt..
världen har rasat samman för mig !!!! känns som om det inte finns nå mening med livet!!! nu när du är borta!!det fanns det när du var vid min sida..

dra åt helvete social och "ni" ....ni vet vilka ni är!!! fan vad jag HATAR HATAR HATAR ER!!! vidrigare människor finns inte!!! hoppas ni dör snart!!!! FYFAN säger jag bara! ni är inte värda att leva...vill spy galla på er!!!
önskar er ALLT ONT I VÄRLDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fittor!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0