blöder

ja märkte det precis blöder som faan från fingret :/ satan vad ont det gör!ingen aning vad ja gjort..hm mysko!satan ont gör det ialf..kommer från nageln typ :( ajje ajjje..
Tack varje cp Yngwe så vakna jag halv 7,,,eller egentligen så väckte han mig/oss vid 5 tiden..´sa åt honom ett antal gånger men icke..kasta även kuddar på buren där han låg haha..stackarn :) fick psyk bryt vid halv 7 och gick upp..släppte ut han.å efter ett tag tog ja in han..såg att han hade skit i pälsen..Happs bara lyfta upp han & gå å tvätta arslet på han i ISKALLT vatten (kristoffer värmer pannan nu haha)...så sen vart han nöjd som fan & låg och sov i fleera timmar...hrrmm..jag & älskling skjusa iväg jossan till bussen som gick 12 över 8 från karmansbo.betala för henne sen åkte hon till skbg där pappa mötte henne..sen for dom till stugan!
Jag & baby var till köping idag..handla lite & sen köpte baby en shorta (stavas det så ? haha) skit fin!! & foppa tofflor han me :)
har sååån jävla mensVÄRK! helvete! sitter & dricker energy för å få lite power i kroppen :) är sååå slut!!
The voice webb radio är igång...nej mocka & rida & greja nu snart :) :) älskling ska åka cross å!!!

Pusselipuss så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0