äntligen

ja äntligen kunde jag logga in.vart sånt strul nu ett tag..vid 5 tiden åkte jag & hundarna och älskling hem till mor & far..lämna hundarna där..snacka en stund..sen drog jag & älskling hem..saknar hundarna..brukar aldrig vara i från dom..eller jo 1 vecka var jag ifrån dom förra året typ vid den här tiden när jag & baby var i cypern..den enda gången! hehe..är så fäst vid hundarna!! det är ju mina bebisar <3 klockan 21 ska vi se på sanningens ögonblick..läst lite om det på nätet..killen verkar ju vara en skit.skulle mörda kristoffer om han satt & sa så om mig *morrmorr* hehe tur att han inte är en skit stövel! :) min älskling<33 
se det ni med så fattar ni vad jag snackar om..
happs jobba imorn då..ska åka med Anita..hon kommer förbi här vid kvart över 7..ska stiga upp kvart i 6 tänkte jag..så ja hinner duscha & greja och vakna till liv :)
Saknar nova & theodor:) var ett tag sen man såg dom sist,,,blir nog snart man träffar söötisarna :)
har lega och myyyyyst med älskling i soffan..åh vad jag älskar honom..min andra hälft !!! vet inte vad ja skulle göra utan honom...<3
Nej nu snart börjar sanningens ögonblick...ha en underbar kväll...ta vara på sekunderna med era älskling/älsklingar.dom är guldvärda......Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0