äntligen ledig..

god morgon gott folk !!!
Vakna vid 7 idag..eller mamma väckte mig då..käka frulle..gick ut och gick me hundarna å så! å nu sitter jag här !
anita ringde nyss och fråga om ja kunde jobba på fre me sara..men jag och kristoffer ska till banken då..å mamma med för att skriva på att vi ska köpa huset :) och imorgon ska jag & kristoffer till banken ..hur vi ska lägga upp lånet och sånt..nu flyter det på ...underbart !!! och så fråga hon om ja kunde jobba på lör..men de kunde ja ej svara på ! har ev planer på lör..men ja ska höra av mig till henne under dagen!

sen vid havl 10 ska vi åka till skinnsberg..ska lämna hundarna hemma..och snabb duscha ..för mamma ska på nå möte så länge...sen åka me mamma till köping..ska shoppa lite kläder..eller ja om ja hittar nå ja vill ha och gillar..brukar ha svårt me det faktiskt! sen ska jag ta bussen härifrån mamma hem till skinnsberg!!

Ah återkommer ;)


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0