ah det har ja gjort..

Bror ringde mig vid kvart över 11..och fråga om ja kunde se efter Theodor och nova en stund..visst han kom och hämta mig vid halv 12...theo sov när ja kom..så ja lekte med novis..städa hos dom å..plocka och dona :) får aldrig nog med att städa :)
sen vakna söt theo..han var såååå glad !! gav han mat..sen lekte vi alla 3...mys<3 eller theo låg och skratta i soffan åt mig när ja prata med han :) åhh han är ju bara för underbar när han ler !!! såg efter dom kanske 1 och en halvtimme drygt 2 tim...
tommy skjusa hem mig hit igen..ut med hundarna...sen sluta kristoffer vid halv 3..åt mat precis..
och ja hann inte duscha på morgonen för ja skulle vara barnvakt..så jag duschade nyss..
sitter och kollar på gilmore girls...
ikväll blir det och se unga mödrar och sen outsiders ...

Åhh vad jag ÄLSKAR min kristoffer !!!!!!!!<3<3<3<3<3<3

Återkommer

Tjaooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0