31/5 -08 lördag...

Hej...nu har ja städat & plockat precis..ska dammsuga och skura när älskling ska ut med hundarna sen..så mycket lättare och göra det när inte hundarna går vid fötterna på en hela tiden...
vid 14 tiden åkte jag och älskling till fagersta..vänta utan för needle art...tommy & anna & barnen kom..
susanne höll på och fixa med tommys tatuering först..mall och sånt..satt och vänta ett tag,,
sen så var det hans tur..lekte med theodor och nova så länge =) sötisarna <3 fasters ögonstenar<3
tog nån timme med tommys tatuering...jag & kristoffer åkte till närmsta macken och köpte nått att äta vi var vrål hungriga...sen tillbax..då var det min tur..hon skugga nere vid tatueringen och lite runt..för det ska ha gått minst 1 månad sen sist om man ska tatuera på det andra..så hon kunde ej göra det eftersom det bara gått några veckor...
så jag ska tillbax i augusti igen och fortsätta hihi =) den blir bara bättre & bättre. helt galet snygg !!! Älskar verkligen den...verkligen värd pengarna !!!! min vacka underbara Amapola <3 mitt allt !!!
underbart väder...varmt som satan ...
nu är det 26 grader ute och 25 inne =0

Återkommer...Puss så länge ^^


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-31 @ 19:46:47
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0