13/5-08

God morgon mina trogna blogg läsare :)
mamma väckte mig vid 7 först..la på mig byxor & gick på toa..var så sjukt trött så ja tänkte att jag skulle lägga mig & vila..men då somna ja om på 3 sek typ..mamma väckte mig vid halv 8 igen..kännde mig genast mycket piggare..
ut & fixa med allt..& nu sitter ja här ...blåser lite grann ute..men igår var det mkt mkt värre !!
ska åka och handla lite med morsan snart..bla köpa hundmat..
bara tisdag idag...suck ...vill att det ska vara torsdag då ska jag vara med min underbara pöjk!!!!!!Saknar han nå enormt!
jadu få se vad som händer idag..mycket lutar åt det luugna hållet haha :)
Nej men nu ska ja kika vidare..Återkommer..
Just ja desperate är ikväll....Yeeess!!!!

Vågar man hoppas? eller hoppas man kanske för mycket ibland? jag vet en sak ni inte vet..haha..det kanske ni får veta nångång senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0