shiit vad det var länge sen ja blogga här :)

Jadu har "glömt" bort denna blogg haha..har blogga på ett annat ställe..men nu ska det skrivas här dagligen nästan ialf :) ..snön vräker ner här..fyfan..vill ha sol & värme ju! när kommer den då tro? denna vecka ja ja ringa & beställa skor (hästskor) å sen ringa hovis..å ev ska det hämtas hö..å häst mat ska köpas..full rulle med andra ord :) hehe! Min Älskling är sjuk än :( men jobbar idag! Min farmor dog i förrgår..min söta farmor..Åhh :( känns som om alla nära å kära dör..nu har det vart 2 döds fall i loppet inom drygt 3-4mån...hur mycket orkar man? hur mycket klarar en människa? man hinner knappt blunda till innan nästa grej händer!..nu räcker det!
nej nu ska jag ner till stallet å mocka & fixa...släppa ut tok hundarna i snön..då drar dom en snörace haha..

Ha en bra Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0