Mitt liv..


God morgon :) elin är här hos mej nu :P hon kom vid halv 8..jag gick ner till ica & mötte henne..vi stog utanför & vänta på att ica skulle öppna..fick stå där typ en halvtimme :) vi frös typ i hjäl..men ah till slut fick vi komma in..elin köpte en hårfärg..sen for vi upp hit till mig..färgade håret på henne nyss! Den ska sitta i till 10 över 9 typ..Ah sen ska hon föna håret & platta..sen vid halv 10 ska vi dra...ja ska till Tandläkaren & elin ska ner till Patricia..fick se hennes löshår..shit va fint det var! kommer bli kanon snyggt! även jag ska förlänga håret :) fast i v-ås blir de hos en frissa...tycker det är bäst så :) men när vet ja inte..för allt kostar ju! de skulle väl kosta kring 2000kr..men de är billigt de..för det mamma har betalade hon 6000kr för...så 2000 är billigt :D Älskling jobbar till halv 3 idag...han skulle åxo behöva åka till v-ås för å köpa nå grejs till bilen..men få se hur de blir..för ja ska ju med tommy & anna till v-ås...men de löser sig!

Jag återkommer senare...& elin kommer å lägga in bilder på sin blogg på em säkert..alltså före & efterbilder på hårförlängningen..kika in där senare vettja!...

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja hoppas det :D JAG MED !

2008-03-28 @ 09:05:51
URL: http://www.hotstyler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0