Mitt liv

Sitter & tittar på du är vad du äter..kommer inge bättre på tv..Efterlyst börjar efter det!få se om man ska se på det! beror på om Älskling orkar vara vaken :) om han ska lägga sig efter det här så ska ja åxo sussa :) hihi! Föresten kolla in systers fina blogg: www.hotstyler.blogg.se Älskling måste beställa ett nytt batteri till våran kamera..eller ja det har blivit så att den är min nu :) hoho han har knappt tagit nå kort med den ^^ ....för batteriet är typ mega konstigt..kan ta kanske 5 kort sen visar den svagt batteri..å sen stänger man av den ett tag sen visar den att det är full batteri igen..mysko! Å vad jag längtar tills hovis kommer nästa vecka & skor hästarna..Shiiit vad jag har ont i magen :/ det är snart dax för den förbannade mensen :/ gaah..fan va skönt det vore å slippa den hemska mensen varje månad! det vore fan nått! njuuut som fan ni som inte fått den än..det är inget ni behöver se fram emot ialf...eller det kanske är ett + idag att ni utvecklas till kvinnor :D hoho! Är sjukt trött nu...& upp tidigt imorn..pga av att lillsyrran kommer imorn hit å ska färga håret & ha sej :-) sen ska ja till tandläkaren ju...hoppas på att mina tänder mår bra,,,

Ne nu räcker det för idag lovar haha :D

Ha en skön fortsatt kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0