Mitt liv

Tjena :) Idag så vakna hela huset vid 7 snåret! käka frukost å sen ut till pållarna & rasta vovvarna,,sen skulle tommy (bror) komma vid 8 halv 9 tiden..men han kom vid typ 10..hrrmm vi som gick upp så tidigt bara för att han sa att han skulle komma då..haha jaja..så jag,mamma,elin,josefin hoppa in i tommys bil..nova var även med.vi åkte till skbg..tommy hämta bmw:n från verkstaden..men den ska tillbax dit imorn..för dom puckorna hade ej gjort nå me bilen & nå grejs till den skulle komma imorn..ah så vi tog tommys bil å tog med nova ..åkte till Västerås..handla på Ica maxi..sen till graven<3<3 köpte en JÄTTE fin blommgrej..min lilla plutta :( <3 saknaden är enorm ska du veta..vi älskar dej så fruktansvärt mkt..var tillbax hemma vid mamma vid 1 tiden..la ut hundarna & mocka & fixa..sen kom kristoffer vid 3 tiden å hämta mig..åkte å hämta hästskorna å sen hem till mami igen å lämna dom där..sen tog vi hundarna & for hem hit..el ja vi lämna ölen till tommy å..Yes det var min dag de i stort sett om ni är intresserade haha :) ska hoppa in i duschen strax..underbart väder ute! LOVE<3 idag hämta elin ut till löshår som hon beställt..kuul! Så elin kommer hit imorgon vid kvart i 8..(morgonen) å hon ska färga sitt hår här å så..sen vid halv 10 ska hon ner till morbror..eller morbrors fru ska sätta dit håret på henne !!! kommer bli kanon snyggt!!!! så ja å hundarna får morgon besök av syrran på morgon kvisten haha :) kl 10 ska jag till Tandläkaren imorn ..har tid för en vanlig undersökning...så ja ska väl dra vid halv 10..å då ska väl syrran ner till morbror sammtidigt...& ska även nog till v-ås imorn med med bror & hans flickvänn å theodor...nova är hos mami & papi idag tills imorn tror ja..dom ska köpa en ny vagn..blir en tvillingvagn eftersom dom har ju 2 kids nu ju :) Ne nu räcker det för idag..kanske återkommer ja :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0