varmt....saknaden blir bara värre & värre :(

Ja nu är det varmt ute...36 grader ute och 27 grader har vi inne..vad har ni ?
jobbat idag..jobba med lisbeth...pappsen kom och hämta mig när ja slutat och skjusa hem mig till skinnsberg..tack världens bästa paps !!!! <3
duschade precis..för klocka 15:00 stänger dom av varm vattnet..den kommer vara stängd fram tills tisdag natt klockan 03:00...trodde att det var redan avstängt med älskling sa tiderna =) tur att han hade koll !
ont i ryggen som fan..mensvärk har man..ingen ipren eller alvedon har man hemma :( suck..
ska nog ta och diska nu medans det finns varmvatten..blir inte så bra när man diskar i kallt direkt..
trött är ja som fan..usch...åhhh vill börja flytta nu!!!!!! måste pucsha på tommy och anna..så man nångång får börja flytta in..tapeter ska köpas åxo...min underbara far ska betala våra tapeter !!! världens bästa far ju =)
ska bli så underbart och flytta..det är vårat...flytta in tillsammans..åhh =) åhh vad jag älskar kristoffer !!! min kärlek till han är oändlig ........<3<3
nej nu ska ja diska..

Återkommer...

Sibel dagarna bara rinner iväg..men värket i mitt hjärta blir aldrig bättre :( gör lika ont fortfarande..älskar dig så fruktansvärt mycke gumman !!! du kommer alltid att vara min lillasyster fast du är borta för alltid..åh så mycket jag skulle velat ha sagt till dej..velat se dej växa upp och bli en vacker tjej..velat vara en del av dej för alltid..alltid funnits vid din sida...men nu har du lämnat oss :( det gör så jävla ont i mitt hjärta..det värker konstant..kommer aldrig mår riktigt riktigt bra...kommer aldrig få känns den äkta lyckan..nej det kan jag inte :( jag var som lyckligast när du fanns vid min sida..vi var tajta :( vi var bäst..åhh fan sibbe vad du är saknad..du kan inte ana...
nu rinner tårarna...sibbe mitt hjärta...JAG ÄLSKAR DEJ FÖR ALLTID !!!!!!!!!!!!
vi älskar dej stumpan. vi hann med mycket under dessa dryga 3 år vi fick vara tillsammans..men mer skulle jag velat uppleva med min lillesyster...! dom åren var guldvärda..ett mycket viktigt kapitel i mitt liv..den ska aldrig någonsin glömmas bort..den finns i mitt hjärta för alltid..


tack för att vi fick låna en underbart vacker ängel dom här åren vi fick tillsammans...<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0