sommar..sommar..stress...

God morgon gott folk !!!
vaknade idag vi 05:30 utav att jag var mega kissnödig + världens mensvärk..vilken underbar kombination..
älskling var hemma fortfarande..duschade och klädde på mig sen ut med hundarna.och älskling drog till jobbet när ja duschade..käka frulle för en stund sen..nu sitter jag här och är tok varm..redan hot ute..+ den underbara mensen.blir alltid alltid tok varm av mig när jag har mens..ja nu vet ni det ochså =)
bussen går om drygt 40 minuer...woohow så mycket till godo..det var inte illa..fan vad det tog tid igår för mig att somna..jag la mig vid 22 efter att DH slutat..så vred och vände jag på mig ett antal gånger..sen vart ja piss nödig,happs bara upp på toa..sen var det så jävla ljust.och upp och pissa igen..jag skojar inte jag var nog uppe en 6 gånger på toa på ungefär 1 timme..vadå drygt..happ så jag somna väl efter 00 nångång :/ gaahh jobbigt värre.
men just nu är jag pigg..men tröttheten kommer väl mot eftermiddagen/kvällen...
få se hur länge det blir att va hos mor & far idag då !!
imorn drar dom ju till Finland...mitt i allt...ska ha nova nån dag så tommy & anna får packa i "fred"...och så måste jag & kristoffer köpa flytt lådor hit..när man göra det då ???..och hinna köpa tapeter...hinna städa ur här och hos tommy... ja hinna allt..börjar bli en aning stressad..och så ska jag börja jobba om 13 dagar me så...nu är det lugnet före stormen kan man verkligen säga !!!
hur kommer detta och sluta =)

dagen planer idag då:

* åka hem till mor & far.
* göra nått haha..
* ska sola sen, lite senare när de börjar bli mer varmt ute.
* rasta hundarna.
* vara med lillesyrran som kommer från skolan vid 12 tiden.
* älskling kommer efter jobbet.
* göra en massa emellan åt...
* förhoppningsvis så kommer mamma & pappa & susanna hem någorlunda tidigt.
* fara hem hit med älskling..

Återkommer....

Tjingeling ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0