prinsessan...


Tiden går sakta framåt
tiden står aldrig stilla
tiden läker inga sår
tiden får en aldrig att glömma
tiden får en aldrig att förlåta
tiden får en aldrig att lösa livets gåta
tiden gör oss bara äldre
tiden låter oss dö
Sedan behöver man inte tiden mer.....

Sibel jag orkar snart inte mer..kan inte somna,ligger bara och tänker på dig,ser ditt underbart vackra ansikt,hör din röst när du ropar på mig,minns våra underbara stunder,våra bus,våra skratt tillsammans,hur vi lärde dig nya ord,hur vi skratta åt dej du var en busig liten tjej,hur du sken upp som en sol,hur underbar du var,minns all vår tid tillsammans,varför vart den så kort ? :( tårarna rinner så mycket nu så ja ser knappt att skriva :( 


Som solens strålar en gång lysa, så brukade vi mysa.
När du låg i mitt knä och jag strök ditt vackra hår,
Då önskade jag att det för alltid skulle vara vi två syster.
Men tyvärr flyttade du till himmel, allt för tidigt.

Där bor du nu.
Och varje gång jag sover, vet jag, att du ligger bredvid.
För i mina drömmar, där är det vi två.
Någon gång kommer vi att återförenas, min ängel.
Då kommer solens strålar åter lysa på vår värld. Älska dig sibel <3

vet inte vart jag ska ta vägen längre :( vad gör man när man inte orkar mer ? när man bara faller djupare och djupare..när man inte orkar resa sig upp...
livet känns så piss..varför skulle just min lillesyster lämna oss ? du var ju så liten,så underbar!!
minns sista gången jag höll dej.tänkt om jag skulle vetat att det var sista gången jag höll i min lillasyster i famnen,tänk om ja skulle vetat att det var sista gången jag prata med dej,och sista gången jag såg dej :(  minns precis allt !!!!!! faaaaaaaaaaaaaaaaan.
ni fattar inte hur JOBBIGT det här är för mig...


Åhhhhhhhhhhhhh KOM TILLBAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! faaaaaaaaaaaaaaaaaan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0